مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوسی تیمی رویایی است

یوونتوسی تیمی رویایی است

در آستانه ی دیدار یک هشتم نهایی بین دو تیم یوونتوس و بایرن مونیخ، یورگن کولر به عنوان بازیکن آلمانی که برای هر دو تیم بایرن مونیخ و یوونتوس بازی کرده است، در مورد بازی امشب دو تیم نظراتش را بیان کرده:

 

اقای کولر، به شما در دورتموند خدای فوتبال می گفتند، در تورین لقبان چه بود؟

 

پا آهنی، تانک آلمانی.

 

یوونتوس در آن زمان از بایرن بهتر بود …

 

ما در زمان مارچلو لیپی بسیار قدرتمند بودیم، با ویالی، راوانلی، توریچلی به علاوه خط هافبک قدرتمندمان، یک جانور مثل دشان را داشتیم، بازیکنان ما بسیار با کیفیت بودند.

 

اخیرا بایرن قدرتمندتر از یوونتوس شده است،، در مورد خط دفاع یوونتوس چه نظری دارید؟

 

من اعتقاد دارم که خط حمله ی بایرن مطمئنا خطرناک تر است، بوفون یک مهره ی مهم است که در بازی های حساس تعیین کننده است.، کیه لینی و بارزالی هم شایستگی های خودشان را دارند. بارین در خط دفاعش مشکلاتی دارد، چون هر 3 دفاع تخصص اش را در میدان نخواهد داشت، یووه با موراتا و پوگبا می تواند مشکلاتی برای بایرن ایجاد کند، مهاجم های آنها نیاز به موقعیت های فراوان برای گلزنی ندارند. اگر ایتالیایی ها ابتکار عمل را در بازی در دست بگیرند، بازی کردن برابرشان سخت خواهد شد، انها از لحاظ تاکتیکی فوق العاده اند، گاهی حتی بهتر از آلمانی ها.

 

از دفاع بایرن چه انتظاری دارید؟

 

خط دفاع بایرن قد کوتاه است، آلابا، آلونسو و حتی کیمیچ. روی ضربات شروع مجدد مشکل خواهند داشت، اما آلابا یک برگ برنده است چون بسیار تاکتیک پذیر است. در حمله هم عالی است، سریع بوده و می تواند به مهاجم ها کمک کند. لیگ قهرمانان متفاوت است، چون هر اشتباهی حتی بیشتر از بوندس لیگا شما را تنبیه خواهد کرد.

 

امشب طرفدار کدام تیمی هستید؟

 

یوونتوس باشگاهی رویایی است، و بی نقص سازماندهی شده است، اما از آنجایی که من آلمانی هستم، قلبم هوادار آنها خواهد بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: